Monday, June 1

Of Wishes and Lame-nities.

*additions*

first and foremost, i shall not forget this.

selamat hari jadi kepada bapakku!


lihatlah muka buruk mak saya tu. membuatkan mata saya sakit sahaja. lol. saya faham betapa menyakitkan diri dan hati dan jiwa dan bangsa ayah untuk rela duduk di tepi mak yang hodoh serta bodoh. haha.

enjelin la yang membuatkan saya menaip dalam bahasa malaysia. dah berapa hari dah kita telah bercetting dalam bahasa malaysia dalam msn.

bapak, moga awak akan sihat selalu dan otakmu akan berfungsi lebih baik, maknanya, kurangkan mempunyai pendek tempoh memori hilang. dan jangan ambik ubat 30 biji sekaligus. tak baik. saya sayang awak, papa!

terima kasih kerana telah menjaga saya selama 18 tahun ini. setelah mak telah meninggalkan keluarga untuk itik donald itu, saya telah hidup penuh dengan kegembiraan dan keselesaan dalam rumah kita. ada kali, mak itu gatal nak buli saya tetapi terima kasih kerana telah memprotectkan saya dari pembulian itu dengan menyepak dan menendang dan merotan ibu. haha.

dan saya tidak mudah dipengaruhi oleh mak saya itu. tengok dia letak gambar awak yang obsen dalam blog dia. sahlah yang mak saya tu gatal. tetapi nasib baik la. semua gen dalam saya ini, semuanya ikut ayah 100%.

dan terima kasih kerana telah memasakkan maggi untuk saya apabila saya lapar. ayah bolehlah masakkan lagi. saya nak!


ok ok back to english. (i shall write a post with bm one day. just one post. you better read it, angeline.)
class has been good, for your information. i've been answering people when they ask me 'how's your class?' until my ears got numb of it.

so yes, it has really been good. better than ever.

im miss qjl's energizer bunny. so as the other 2 girls. we're the only 3 girls in the class among 7 guys. so small, right my class? but my malaysian studies class is smaller.

but miss qjl has been very lame but she can't beat choon mei. she can suddenly sing the buzzlightyear's motto song - infinity and beyond!!!!!!!!! with her hand movements. from the toy story movie (a very old movie). we just giggled. but some of her jokes are cold. very cold. and the china peeps were like - hen hao xiao leh. we just laughed among ourselves on how lame her jokes were.

but choon mei's jokes were worser than hers okay. with her kuala lumpur joke, the clock, omg. so lame.

but if we're concentrating on our work, something will always light up our class - the audio dictionary. omg, the china guy (i can't remember his name. he's zhou something. i'm bad at these.), must have ter-press the button. and we laughed. what laa. people tengah concentrating, suddenly only the bunyi came.

class was at 8.30am this morning, so everyone's soul was somewhere else. suddenly ming ceh's hp went vibrating. cindy and i just looked at her hp while she was shaking her hp and laughing for i don't know what reason. we were laughing instead of listening to miss qjl. lol.

and and. i understand the china's mandarin! yay yay!

ps. d'you love my header? i made a simple one. i was lazy. *smiles*

back to my malaysian studies. short test tomorrow! thank god ming ceh asked for only MCQs.

0 comments: