Wednesday, June 3

Post In BM

hari itu, saya pernah kata nak mempostkan belog pos saya dalam bahasa melayu kan? inilah dia. haha. terlalu lapang lah saya ini.

hello hello. saya sedar bahawa saya ini adalah seorang pemepark kereta yang bagus dan baik.

ia ternyata dalam gambar ini.


kereta saya berada dalam kotak saya! *bangga* kawan saya di kolej menyatakan bahawa sekil meletakkan kereta saya ini hebat belaka. memanglah. saya kan ramona... XD

walaubagaimanapun, apabila hari ingin hujan


pada malam semalam, saya telah menjadi tinggi. lol!


dengan membuat senyuman kerang busuk saya. dan pada saat itulah, saya sudah mula jadi lebih tinggi. ya, braces saya itu sedang berfungsi dengan baik.


lihatlah di atas kepala saya. banyak lampu. ini menunjukkan bahawa saya ini pandai. lol. oh tuhanku. saya dah semakin lem disebabkan oleh itik choon mei.

oh tuhanku. saya tidak boleh tunggu untuk hari jumaat ini! enjelin! kita akan menengok wayang Malam Di Dalam Muzium Dua di MBO. yay yay!

kepada kawans perempuan saya yang akan pergi pada hari jumaat, awak semua jangan buang kapal terbang pada malam khamis ya. kalau tak, saya buang awak semua dalam longkang saya.

mungkin sebab hari jumaat dan hari yang nak hujan telah membuatkan saya jadi tinggi.

0 comments: