Saturday, June 20

Gula

nota: bacalah pos ini tetapi transletkan kepada bahasa inggeris sendiri. barulah awak akan faham.

apabila saya memandu kereta saya seorangan, saya akan pusing pasangkan radio. apabila radio memainkan lagu Gula daripada floraida (florida) dan musim dingin gorden (wynter gordon), saya boleh jadi gila. haha. betul. tapi saya masih waras memandu la. kalau tidak, tak payah lah saya memandu. lebih baik duduk teksi. haha.

selama ini, kolej saya hebat. saya dapat berkenalan dengan orang yang berasal dari negara lain. lya and dora, you rock! mereka berdua adalah rakan terbaru saya. kami berlima (cindy, lya, dora, ming ceh dan saya) pun telah berbincang untuk mengambil subjek yang sama pada semester musim luruh.

kini, saya sedang buat esainmen saya yang tak habis-habis ni. saya kena buat poster wei. adoi. nak buat presentasi, tak nak. sungguh membabikan hidup saya jer. tapi takpe la. gam-mengegam jer. kerja saya senang!

dan saya sedang mengulangkaji. kertas saya terakhir berakhir pada hari tiusdei selasa ini. multi-tugas kan? nasib baik saya tak jadi gila.

menaip dalam bahasa melayu batu!

ini sahajalah naik-tarikh saya. terima kasih kerana telah menggunakan otak anda untuk mengtransletkan bahasa saya ini. harap anda faham apa yang saya telah taip.

*senyum manis!*

2 comments:

Ming Ceh

Hope you don't mind, i prefer to see your post in English rather than Malay...=) Anyway, i'm happy to see you're happy with the new friends =)

Ramona

okays. thanks for the comment! i prefer typing in english too. faster the speed. haha.